Logotipo do repositório
 

Publicação:
Análisis de contenido en investigación pedagógica en educación física: Estudio sobre la práctica curricular curricular supervisada

Carregando...
Imagem de Miniatura

Orientador

Coorientador

Pós-graduação

Curso de graduação

Título da Revista

ISSN da Revista

Título de Volume

Editor

Tipo

Artigo

Direito de acesso

Acesso restrito

Resumo

This article is a step-by-step description of a study on teacher training in the context of curricular supervised internship in Physical Education. Using Bardin’s (1979) content analysis procedures – pre-analysis, exploration of material, result processing, inference, and interpretation – it describes in detail the pathway adopted by researchers in the process of understanding the dialogue between school, assistant teacher, and student.

Descrição

Palavras-chave

Internship, Qualitative research, Teachers, Teaching

Idioma

Português

Como citar

Movimento, v. 22, n. 1, p. 35-50, 2016.

Itens relacionados

Financiadores

Coleções

Unidades

Departamentos

Cursos de graduação

Programas de pós-graduação