Logotipo do repositório
 

Publicação:
Imagem e consumo: A comunicação da marca Unilever/Ades nas plataformas digitais

dc.contributor.authorDos Santos Gonzales, Lucilene [UNESP]
dc.contributor.authorLuvizotto, Caroline Kraus [UNESP]
dc.contributor.institutionUniversidade Estadual Paulista (Unesp)
dc.date.accessioned2018-12-11T16:58:16Z
dc.date.available2018-12-11T16:58:16Z
dc.date.issued2015-01-01
dc.description.abstractUnderstanding the importance of images for consumption as well as the Internet and Web 2.0 technologies for marketing communication, this article focuses on the potential image as influencing agent in consumer relations. Specifically, demonstrates the case of Unilever and its Ades product, analyzing how the images used on the website and in the Fan Page of the brand influence consumers.en
dc.description.affiliationDepartamento de Ciências Humanas na FAAC, Faculdade de Arquitetura, Artes e Comunicação da UNESP, Universidade Estadual Paulista Júlio de Mesquita Filho, Campus de Bauru
dc.description.affiliationUNESP - Universidade Estadual Paulista, Campus de Bauru
dc.description.affiliationUnespDepartamento de Ciências Humanas na FAAC, Faculdade de Arquitetura, Artes e Comunicação da UNESP, Universidade Estadual Paulista Júlio de Mesquita Filho, Campus de Bauru
dc.description.affiliationUnespUNESP - Universidade Estadual Paulista, Campus de Bauru
dc.format.extent77-94
dc.identifierhttp://dx.doi.org/10.5433/1984-7939.2015v11n18p77
dc.identifier.citationDiscursos Fotograficos, v. 11, n. 8, p. 77-94, 2015.
dc.identifier.doi10.5433/1984-7939.2015v11n18p77
dc.identifier.issn1984-7939
dc.identifier.issn1808-5652
dc.identifier.scopus2-s2.0-84940752801
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11449/172041
dc.language.isopor
dc.relation.ispartofDiscursos Fotograficos
dc.relation.ispartofsjr0,100
dc.relation.ispartofsjr0,100
dc.rights.accessRightsAcesso restrito
dc.sourceScopus
dc.subjectConsumption
dc.subjectImage
dc.subjectInternet
dc.subjectMarketing communication
dc.titleImagem e consumo: A comunicação da marca Unilever/Ades nas plataformas digitaispt
dc.title.alternativeImage and consumption: The communication Unilever/Ades brand on digital platformsen
dc.typeArtigo
dspace.entity.typePublication
unesp.author.lattes2273673575861970[2]
unesp.author.orcid0000-0002-2132-4616[2]
unesp.departmentCiências Humanas – FAACpt

Arquivos