Logotipo do repositório
 

Publicação:
Physical Education teachers' perception of specials student's inclusion regarding the education target audience (SSETA) from ji-Parana municipal network

dc.contributor.authorSantos, Regiane C.
dc.contributor.authorCenci, Juiano V.
dc.contributor.authorGomes, Gesney L.
dc.contributor.authorRibeiro, Jaqueline Dos P.
dc.contributor.authorMendoça, João G.R. [UNESP]
dc.contributor.authorZemke, Agatha C.S.
dc.contributor.authorSantos, Marcela R.S.
dc.contributor.authorSales, Célia R.
dc.contributor.authorE Santos, Marina S.
dc.contributor.institutionCentro Universitário São Lucas de Ji-Paraná
dc.contributor.institutionEducação Física do Instituto federal de Rondônia-IFRO
dc.contributor.institutionUniversidade Estadual Paulista (UNESP)
dc.contributor.institutionIFRO-Campus Cacoal
dc.contributor.institutionUniversidade Estadual de Maringá (UEM)
dc.contributor.institutionIFRO-Campus Porto Velho Zona Norte
dc.date.accessioned2022-04-28T19:28:27Z
dc.date.available2022-04-28T19:28:27Z
dc.date.issued2019-01-01
dc.description.abstractThis research aims to analyze how and the attitude of the physical education teacher about the inclusion of special students in the target audience of education (SSETA) from Ji-Parana-RO municipal network. The methodology consists of a field research, with the application of a closed questionnaire for 14 physical education teachers. According to the data analyzed teachers have a good perception about the inclusion of SSETA, but feel insecure in their pedagogical practices.en
dc.description.affiliationEducação Escolar Profissional MEPE Universidade Federal de Rondônia-UNIR Centro Universitário São Lucas de Ji-Paraná
dc.description.affiliationUniversidade Federal de Rondônia-UNIR Educação Física do Instituto federal de Rondônia-IFRO
dc.description.affiliationCentro Universitário São Lucas de Ji-Paraná
dc.description.affiliationAcadêmica do curso de Educação Física Centro Universitário São Lucas de Ji-Paraná
dc.description.affiliationUniversidade Estadual Paulista Julio de Mesquista Filho Universidade Federal de Rondônia
dc.description.affiliationEducação Escolar Profissional MEPE Universidade Federal de Rondônia-UNIR IFRO-Campus Cacoal
dc.description.affiliationUniversidade Federal de Rondônia-UNIR IFRO-Campus Colorado do
dc.description.affiliationIFRO-Campus Porto Velho Zona Norte
dc.description.affiliationUnespUniversidade Estadual Paulista Julio de Mesquista Filho Universidade Federal de Rondônia
dc.identifier.citationEspacios, v. 40, n. 41, 2019.
dc.identifier.issn0798-1015
dc.identifier.scopus2-s2.0-85077872881
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11449/221423
dc.language.isopor
dc.relation.ispartofEspacios
dc.sourceScopus
dc.subjectInclusion
dc.subjectPhysical education
dc.subjectSpecial education target audience
dc.titlePhysical Education teachers' perception of specials student's inclusion regarding the education target audience (SSETA) from ji-Parana municipal networken
dc.titleA percepção dos professores de Educação Física quanto à inclusão de estudantes público-alvo da educação especial (EPAEE) da rede municipal de Ji-paraná-RO. Brasilpt
dc.typeArtigo
dspace.entity.typePublication

Arquivos

Coleções