Logotipo do repositório
 

Publicação:
A inclusão na percepção dos alunos deficientes visuais: Um desafio a toda equipe escolar

Carregando...
Imagem de Miniatura

Orientador

Coorientador

Pós-graduação

Curso de graduação

Título da Revista

ISSN da Revista

Título de Volume

Editor

Tipo

Artigo

Direito de acesso

Resumo

The article presents a research that aimed to raise as it has the school inclusion of visually impaired students with the regular education. Therefore, a qualitative research was carried out, descriptive paper, using the sampling fifty percent of visually impaired students enrolled in high school the regular network. As a result it was observed that despite students reporting satisfaction with the study in regular schools, the reality of inclusion still has an important limitation, and it is necessary to overcome the registration, ie access.

Descrição

Palavras-chave

Education, School inclusion, Technologies, Visually impaired

Idioma

Português

Como citar

Espacios, v. 36, n. 15, p. 23-, 2015.

Itens relacionados

Financiadores

Coleções

Unidades

Departamentos

Cursos de graduação

Programas de pós-graduação